17:19 - 25 Jan, 2020
2019-01-29 15:31:30, 3536 ნახვა

საზოგადოება/
მომსახურების გაუარესების და ტარიფის ზრდის გამო ჯეოსელი აბონენტებს კარგავს

მობილური ოპერატორი  "ჯეოსელი" რომელიც  კომპანია "სილქნეთის" საკუთრება გახდა, რეკორდული სისწრაფით კარგავს აბონენტებს.  საზოგადოებრივი აზრის კვლევითი კომპანიის Express Research-ის, მხედვით, "ჯეოსელის" აბონენტები, მომსახურების ხარისხის გაუარესების გამო, საქართველოში არსებულ სხვა მობილური კავშირის კომპანიებს ირჩევენ.
მრავალი ფაქტრიდან ერთ-ერთი მობილურ ქსელების მომსახურების გაძვირებაა. კომპანია "სილქნეტი" სატარიფო ცვლილებებს 1-ლი მარტიდან გეგმავს.  "ჯეოსელის" 5-ლარიანი პაკეტი - 7 ლარი, 10-ლარიანი 15 ლარი, ხოლო 25-ლარიანი 30 ლარი ხდება.
სილქნეტმა 25 იანვარს აცნობა თავის მომხმარებელს, რომ ჯეოსელის ქსელში ჩატარდა მასშტაბური სისტემური განახლება,  რომელიც  გარკვეულ შეფერხებებთან იყოს დაკავშირებული. კერძოდ, აბონენტებს არ შეუძლიათ მიიღონ სმს მომსახურება, ასევე დაბალია ინტერნეტის სიჩქარე, აბონენტები ვერ ახდენენ ზარების კონტროლს. თავად კომპანიაში განმარტაენ, რომ პროგრამული განახლება ჯერ კიდევ პროცესშია. რის გამოც ფიქსირდება შეფერხება. 
მას შემდეგ რაც "სილქნეტმა"  "ჯეოსელი" იყიდა, ტექნიკური სახის პრობლემები, რომელიც სერვისის ეფექტურ მიწოდებას გულისხმობს გაუარესდა.  Express Research-ის აზრით, ამ მიზეზებიდან გამომდინარე, "ჯეოსელის" აბონენტები, სხვა მობილურ ოპერატორებზე პორტირდებიან.




ავტორი: ,


სოციალური ქსელები
კომენტარები
ვიდეო/LIVE
" data-width="330" data-show-text="false">
" class="fb-xfbml-parse-ignore">">

ვითარება საკრებულოსთან






სასიკვდილო ვირუსი, რომელიც მსოფლიოს ედება - კორონავირუსით გარდაცვლილთა რიცხვი ყოველდღიურად იზრდება
როგორ აფასებს ოპოზიცია მორიგ კრიტიკულ წერილს, რომელიც გიორგი გახარიამ ამერიკელი კონგრესმენისგან მიიღო

არქივი 2009 წლიდან

303,563
უნიკალური
ვიზიტორი დღეს 27,104
Powered By Google Analytics